FAQ: časté otázky

Odkiaľ pochádza tovar, ktorý ponúkate?

Všetok tovar, ktorý ponúkame pochádza výhradne od oficiálnych distribútorov daných značiek na Slovensku a v Českej republike. Za kvalitu tovaru 100% ručíme a vykonávame jeho pravidelné kontroly, tak aby sa v našom sklade nevyskytol žiaden falošný tovar. Dojčenská výživa a výživové doplnky sú skladované v prísne hygienických podmienkach v teplotách do 25°C aby nedošlo počas skladovania k zmenám v ich kvalite. Nami ponúkané kozmetické výrobky pre deti, plienky a obrúsky spĺňajú najvyššie štandardy vhodné pre citlivú pokožku malých detí.

Tovar, ktorý si objednáte od nás je pre vaše dieťa úplne bezpečný v prípade, že sa používa podľa návodu a inštrukcií, ktoré sú k nemu priložené.

Ako zaplatím za objednaný tovar?

E-shop MAMA a ja umožňuje niekoľko spôsobov platby za zrealizovanú objednávku. Môžete využiť platbu na dobierku, kedy za tovar zaplatíte priamo kuriérovi pri doručení balíka, platbu prostredníctvom bankového prevodu, alebo online platbu ihneď po dokončení objednávky.

Pri online platbe po dokončení objednávky máte na výber úhradu platobnou kartou, platobnými bránami Tatrapay, VÚB ePLATBY a Sporopay, cez systém mobilných platieb VIAMO, alebo prostredníctvom systému zamestnaneckých výhod Benefit Plus.

VIAC O MOŽNOSTIACH PLATBY

Ako a kedy mi bude tovar doručený?

Pri objednávke tovaru si môžete zvoliť doručenie Kuriérskou spoločnosťou UPS alebo Expres kuriérom Slovenskej pošty. Ak je objednaný tovar na sklade, tak bežná doba dodania je 2 - 3 pracovné dni. V prípade, že akýkoľvek tovar z objednávky nie je na sklade, doba dodania sa riadi podľa informácie o dodaní uvedenej pri tomto tovare.

Objednávky doručujeme iba počas pracovných dní od 8.00 do 18.00. Objednávky prijaté počas víkendov a sviatkov budú spracované najbližší pracovný deň.

O expedovaní vašej objednávky vás budeme informovať e-mailom a SMS správou. Po expedovaní vám tovar doručí kuriér najneskôr do 24 hodín. Bezprostredne pred doručením vás bude kuriér kontaktovať telefonicky.

VIAC O MOŽNOSTIACH DOPRAVY

Tovar sa počas prepravy poškodil, čo mám robiť?

Naše kuriérske služby sa snažia s tovarom zaobchádzať maximálne opatrne, preto je riziko poškodenia tovaru počas prepravy minimálne. Naviac ku krehkému tovaru, ktorý nie je umiestnený v polystyrénovom obale prikladáme tlmiace vzduchové vankúše, aby k vám dorazil nepoškodený. Ak by napriek tomu balík javil známky poškodenia, spíšte s kuriérom reklamačný protokol a kontaktujte nás na čísle 0901 961 962.

V prípade, že poškodenie tovaru zistíte až po jeho rozbalení, rovnako nás kontaktujte na vyššie uvedenom čísle, aby sme zabezpečili výmenu tovaru, opravu tovaru, alebo vrátenie plnej sumy, ktorú ste zaplatili za tovar.

Naviac všetok objednaný tovar máte možnosť do 14 dní od doručenia vrátiť bez udania dôvodu a my vám vrátime peniaze v plnej sume, ktorú ste za tovar zaplatili, podľa podmienok uvedených v reklamačnom poriadku a podmienkach internetového výdaja.

Ako môžem tovar reklamovať?

V prípade, že sa na tovare vyskytne počas záručnej doby vada, ktorá podlieha reklamácii, podľa reklamačného poriadku kontaktujte nás na telefónnom čísle 0901 961 962. Poskytneme vám informácie ako ďalej postupovať sa dohodneme aj na vami želanom spôsobe vybavenia reklamácie. Reklamovaný tovar môžete tiež zaslať spolu s reklamačným protokolom priamo na adresu našej prevádzky, ktorú nájdete tu.

Musím sa pri prvom nákupe registrovať?

Môžete sa zaregistrovať, alebo nakupovať ako nezaregistrovaný zákazník. Registrácia vám uľahčí opakované nákupy v e-shope tým, že nebudete musieť opakovanie vypĺňať vaše kontaktné údaje a adresu pre doručenie tovaru. Registráciu odporúčame tiež pokiaľ máte záujem o sledovanie stavu vašej objednávky a histórie objednávok.

Mám otázku alebo problém, kde vás môžem kontaktovať?

Kontaktovať nás môžete e-mailom eshop@mamaaja.sk, telefonicky na 0901 961 962, v pracovné dni od 8:00 do 16:00, alebo prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý nájdete tu.

Prihláste sa do newslettra a získajte pravidelné informácie o super ponukách, akciách a zľavách. Zo zasielania sa môžete kedykoľvek odhlásiť.